هزینه اجرای پله معلق

راه پله ها یکی از مهم ترین عناصر موجود در ساختمان ها هستند که، وظیفه متصل کردن طبقات را به یکدیگر بر عهده دارند. با وجود اینکه راه پله ها عنصری عملکردی محسوب می شوند، از جلوه بصری بسیار شایانی نیز برخوردار می باشند. به همین دلیل می توانند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت طراحی فضا داشته باشند. یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین راه پله های مورد استفاده در طراحی داخلی و خانه های دوبلکس پله معلق است.  این پله ها در نهایت سادگی از زیبایی شگفت انگیزی نیز برخوردار می باشند.پله معلق به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، در فضاهای اداری، تجاری، مسکونی و … کاربرد دارد.

با توجه به فضای مورد نظر و تناسب راه پله با دکوراسیون داخلی می توان از متریال های مختلفی به منظور ساخت راه پله های معلق استفاده نمود. متریال ها نقش بسیار موثری در تعیین هزینه نهایی اجرای راه پله های معلق دارند. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با هزینه اجرای راه پله معلق، به طور کامل آشنا کنیم.

هزینه اجرای پله معلق
هزینه اجرای پله معلق

هزینه اجرای راه پله معلق

برای برآورد نمودن هزینه اجرای راه پله های معلق باید به نکات متعددی توجه نمود. به طور مثال متریال مورد استفاده در اجرای راه پله ها، کیفیت مصالح مصرفی، تعداد پله ها و … همگی از عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی اجرای راه پله های معلق می باشند. البته توجه داشته باشید که زمان اجرای راه پله ها نیز در تعیین هزینه تمام شده این پله ها بسیار موثر اند. از آنجایی که تکیه گاه و سازه اصلی راه پله های معلق درون دیوار قرار می گیرد. در صورتی که اجرای شاسی راه پله ها همزمان با اجرای سازه انجام شود، هزینه بسیار کمتری نسبت به اجرای راه پله در مرحله نازک کاری خواهد داشت.

سایر بخش ها:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *