آشنایی با کاربرد پله چوبی گرد(قسمت سوم)

استفاده نمودن از پله های گرد می تواند جلوه بسیار ویژه ای به فضا بدهد. به همین دلیل است که جزو راه پله های بسیار محبوب و کاربردی محسوب می شوند. از طرفی چوب های مورد استفاده در ساخت پله  چوبی گرد، لمینیت می شوند. به همین دلیل از مقاومت بسیار ایده آلی در برابر نفوذ حشرات و رطوبت برخوردار است. به دلیل این ویژگی های منحصر به فرد می توان از آن در فضاهای نیمه باز نیز استفاده نمود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با کاربرد پله چوبی گرد، بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با کاربرد پله چوبی گرد(قسمت سوم)
آشنایی با کاربرد پله چوبی گرد (قسمت سوم)

کاربرد پله چوبی گرد در فضاهای مختلف

از راه پله های گرد چوبی می توان در فضاهای نیمه باز مانند ویلاها، هتل، لابی و… استفاده نمود. پله چوبی گرد این قابلیت را دارد که، در یک فضاهای بسیار محدود به منظور ایجاد دسترسی میان طبقات مورد استفاده قرار بگیرد. در عین حال می تواند به منظور نشان دادن شکوه و عظمت یک بنا نیز مورد استفاده قرار گیرد. طراحی شگفت انگیز راه پله های گرد چوبی موجب شده تا از آن ها بتوان در گوشه ای از فضا استفاده نمود. به گونه ای که دید زیادی نداشته باشند. در حالی که می توان از آن ها در مرکز یک فضا و با دید کامل استفاده نمود. به همین دلیل است که در خانه هایی با متراژ بسیار کم از این راه پله ها استفاده می شود.

همچنین در خانه های ویلایی و بزرگ نیز راه پله های گرد چوبی مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی این راه پله ها همان میزان که در سبک های مدرن مورد استقبال قرار گرفته اند، در سبک های کلاسیک و سنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی این ویژگی ها موجب شده تا، از راه پله های گرد چوبی بتوان در هر فضا با سبک و سلیقه متفاوت استفاده نمود.

سایر بخش ها:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *