نحوه اجرای راه پله دوبلکس (قسمت سوم)

طراحی و اجرای راه پله ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های طراحی سازه هر بنا محسوب می شود. از آنجایی که راه پله های دوبلکس طبقات یک بنا را در ارتفاعات مختلف به یکدیگر متصل می نماید. رعایت ایمنی و استانداردهای طراحی در اجرای راه پله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی نحوه اجرای راه پله های دوبلکس نیز می تواند علاوه بر ایمنی در زیبایی بصری بیشتر فضای داخلی موثر باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با اجرای راه پله دوبلکس با توجه به متریال های به کار رفته در طراحی آن ها، بیشتر آشنا کنیم.

نحوه اجرای راه پله دوبلکس (قسمت سوم)

نحوه اجرای راه پله دوبلکس (قسمت دوم)

اجرای راه پله دوبلکس با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن

اجرای راه پله های دوبلکس فلزی:

راه پله های فلزی را می توان به صورت تکی و یا با استفاده از دیگر متریال های به کار رفته در ساخت پله ها، به صورت ترکیبی اجرا نمود. از طرفی راه پله های فلزی را به دو صورت اجرا در محل و پیش ساخته طراحی و اجرا نمود. همچنین از پله های فلزی می توان به منظور اجرای راه پله دوبلکس گرد، مستقیم، دو طرفه و سه طرفه استفاده نمود.

از مهم ترین ویژگی های این راه پله ها می توان به مقاومت بسیار بالای این راه پله ها اشاره نمود.در صورتی که فلز معمولی در ساخت راه پله ها مورد استفاده قرار گرفته است.از پوشش دهنده های ضد زنگ و قوی به منظور پوشش دادن فلزات و مقاوم نمودن آن ها در برابر رطوبت استفاده نمایید.

سایر بخش ها:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *