پله پیش ساخته غیر فلزی

انواع پله پیش ساخته غیر فلزی

همانطور که در مقاله پله پیش ساخته نیز عنوان شد تنوع پله پیش ساخته فراوان است، و در طراحی آن از انواع مصالح می توان استفاده کرد. در این مطلب متریال هایی گفته می شود، که با اینکه غیر فلزی اند اما می توان در اجرای آن به صورت ترکیبی هم کار کرد، و جذابیت دکوراسیون را بالا برد.

پله پیش ساخته غیر فلزی

متریال هایی مانند چوب و شیشه جز زیباترین مصالحی هستند، که می توان از آن در طراحَی دکوراسیون های داخلی کمک گرفت. اما بی شک آشنایی با این انواع پله پیش ساخته انتخاب را آسان تر خواهد کرد.

پله ی شیشه ای

برای به وجود آوردن یک دکوراسیون فوق العاده شیک و مدرن، شیشه اولین گزینه ای است که نظر طراحان را به خود جلب می کند. نوع شیشه به کار رفته در این پله سکوریت است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در تمام محیط ها قابل اجراست و نصب راحت دارد. فضایی که این پله به خود اختصاص می‌دهد کم حجم بوه و طول آن می تواند بین ۷۰ تا ۱۳۹ سانتی متر باشد.

برای اطلاع از کاربرد پله های پیش ساخته مقاله آن را مطالعه کنید.

انواع پله پیش ساخته غیر فلزی

پله چوبی

یکی از قدیمی ترین مصالحی که در ساخت و ساز های مختلف به کار گرفته شده، چوب است، قدمت تاریخی آن نشان دهنده جذابیت و ماندگاری است، و هیچ وقت کلاس این نوع متریال تنزل پیدا نمی کند. چوب روس، ام دی اف و راش از جمله انواع چوبی است که به کار گرفته می شود، و زیبایی آن پاسخگوی سلیقه های مختلف است. قیمت این پله پیش ساخته به نوع چوب و کیفیت آن بستگی دارد و با توجه به داشتن طرفداران زیاد، دسترسی به آن آسان است.

پله سنگ مرمر یا سرامیک

سنگ همیشه مقاومت و ماندگاری را به ذهن می آورد. استقامت سنگ در برابر سایش خوردگی و انواع فرسودگی ها باعث شده در طراحی خانه های مجلل و ویلاهای کنار ساحل اغلب از این متریال استفاده شود. تمیزی این راه پله بسیار راحت است و استفاده از آن با آرامش خاطر همراه خواهد بود.

پله اکریلیک

یکی از جدید ترین مصالحی که امروزه در اروپا برای طراحی پله پیش ساخته به کار گرفته می شود، اکریلیک است. ماده ای به شفافیت شیشه، درخشش سنگ های نورانی که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این متریال در دکوراسیون جدید و مدرن به کار گرفته می شود، و جذابیت خاصی دارد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *