اجرای نرده های کابلی برای پله معلق

اجرای راه پله های معلق با استفاده از شاسی های فلزی و کف پله های چوبی، شیشه ای و یا فلزی امکان پذیر است. در صورتی اجرای پله معلق چوبی، نیاز است تا حدود ۲۰ سانتی متر فضای خالی ایجاد شود. سپس شاسی و باکس های طراحی شده درون دیوار و فضای خالی در نظر گرفته شده نصب شود. پس از آن می توان بعد از مرحله نازک کاری کف پله های چوبی را نصب نمود. اما در برخی مواقع دیوار کنار پله ها غیر باربر می باشد. به همین دلیل نیاز است تا با اتصال پله ها به سقف ایمنی و استحکام پله ها را تامین نمایند. اجرای نرده های کابلی بهترین ایده برای اتصال پله ها به سقف است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با اجرای نرده کابلی برای پله معلق بیشتر آشنا کنیم.

اجرای نرده های کابلی برای پله معلق
اجرای نرده های کابلی برای پله معلق

نرده های کابلی در طراحی پله معلق

این نرده ها علاوه بر زیبایی و ایمنی راه پله ها، مانند تکیه گاه بوده و استحکام راه پله ها را نیز افزایش می دهد. از طرفی اجرای نرده های کابلی در پله معلق.می تواند از ارتعاش راه پله ها هنگام رفت و آمد نیز جلوگیری نماید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، اجرای این نرده ها به گونه ای است که به صورت عمودی از کف تا سقف اجرا می شوند.

در طراحی و اجرای این نرده ها از سیم بکسل و کابل های بسیار ضخیم و مستحکم استفاده می شود. جنس کابل های مورد استفاده باید از استیل ضد زنگ باشد. همچنین این نرده ها باید در فاصله های یک اندازه و با ابعاد مشخص و یکسان به کف پله ها نصب شوند. معمولا این نرده ها با استفاده از دریل های مشخص روی زمین محکم می شوند و سپس از کف پله ها عبور داده شده و به سقف نصب می شود. معمولا از ابتدا و انتهای کف پله باید نرده عبور داده شود.

سایر بخش ها:

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *